In urma cu cativa ani era cunoscuta in toata lumea drept fiica lui Berlusconi si iubita lui Pato de la Milan. Astazi, Barbara isi schimba profilul si vrea sa duca Milan intr-o noua era.

Nu vorbeste despre fotbal, nu o intereseaza tactica si stilul de joc, dar iubeste Milanul – chiar daca se afla in cea mai slaba perioada din ultimii 30 de ani – si vrea sa il transforme intr-un club performant.

„A sesizat potentialul clubului pentru a fi o varianta italiana a lui Manchester United in ceea ce inseamna merchandising si reach. Ea vrea sa revolutioneze clubul. Are o viziune mare in privinta echipamentelor, stadionului, muzeelor si obiectelor promotionale pentru fani. Aceste lucruri nu sunt atat de comune in fotbalul italian”, spune Andrea Bricchi, expertul financiar de la PianetaMilan.it.

 

Barbara Berlusconi mosteneste un imperiu de 7.6 miliarde de dolari si are planuri uriase pentru club.

Primul succes in materie de imagine reusit de Barbara a fost mutarea sediului clubului din zona Via Turati in Portello, aproape de stadionul San Siro. A numit-o „Casa Milan”. Arhitectul Fabio Novembre a participat la realizarea structurii ultramoderne care gazduieste acum birourile administrative, restaurantele, magazinul oficial, biroul de ticketing si un muzeu.

Tot Barbara a fost in spatele noului logo al lui Milan, o miscare indrazneata intr-o lume mai mult decat conservatoare.

Astazi, Barbara este CEO la Milan, aceeasi functie pe care o are si Adriano Galliani, insa daca fiica fostului prim-ministru al Italiei se ocupa de imaginea clubului si proiectele de infrastructura, Galliani este responsabil direct cu problemele de fotbal.

Urmatorul mare proiect al lui Lady B. este noul stadion al lui AC Milan, prima ECO-arena moderna din Italia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.